środa, 25 stycznia 2012

Recenzja pudru

Mowa o Sensinique matt finish powder 

Uważam że jest to dobry puder
Mam go od jakiegoś czasu i jestem z niego zadowolona.

Plusy:
-niska cena
-łatwo się rozprowadza
-duża ilość odcieni (można dostosować do różnego koloru cery,ja mam bardzo jasny kolor skóry a ten puder idealnie się z nią komponuje)
-ładnie matuje
-skóra po nim wydaje się taka gładka, ale jest to naturalny efekt
-nie kruszy się 
Minusy:
zauważyłam tylko jeden minus odpadające wieczko często mi wypada ale dobrze że łatwo się naprawia.

Kilka słów od producenta:
Lekkie pudry o jedwabistej konsystencji. Nowoczesna formuła wzbogacona o olejki jojoba i aloe vera oraz składniki absorbujące delikatnie matowi skórę. nadaje jej zdrowy wygląd i chroni cerę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Idealne do korygowania makijażu. Dostępne 4 odcienie.

1 komentarz:

Dziekuję za każdy pozostawiony komentarz