poniedziałek, 20 lutego 2012

Książki

Ostatnio zaczęłam nałogowo czytać książki.Teraz czytam Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów.

Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów
Książka ta opowiada o czterech przyjaciółkach.Które odkryły magiczną moc dżinsów jednej z nich.Ich magia polega na tym że pasują na nie wszystkie choć mają inne figury.

Kilka słów o autorce:
Ann Brashares (ur. 30 lipca 1967 w Alexandrii) - amerykańska pisarka. Dorastała w Chevy Chase w stanie Maryland. Ukończyła studia filozoficzne w Barnard College. Jej powieści Stowarzyszenie wędrujących dżinsów i Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów: Ostatnie lato doczekały się adaptacji filmowych.Jej mężem jest malarz Jacob Collins. Para ma troje dzieci: Nathaniela, Samuela i Susannah. Pisarka mieszka z rodziną w Nowym Jorku.


Opis książki:
To powieść o przyjaźni, inicjacji, szczęściu i trudnych doświadczeniach. Carmen kupuje w ciucharni parę znoszonych, wypłowiałych dżinsów. Wieczorem, kiedy cztery przyjaciółki żegnają się przed wyjazdem na wakacje, Carmen chce je wyrzucić, ale Tibby, Lena i Bridget przymierzają po kolei spodnie i stwierdzają, że mimo różnicy budowy, każda wygląda w nich fantastycznie. Postanawiają założyć Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów i co tydzień przesyłać sobie spodnie przez całe wakacj - jak się okaże, najbardziej niezwykły i odkrywczy okres w ich życiu.


Moja opinia:
Spodobała mi się ta książka.Lekko  się czyta.Autorka miała naprawdę świetny pomysł. Lena, Carmen, Bridget i Tibby przeżyły wiele ciekawych przygód. Ta książka bardzo zmieniła postrzeganie przeze mnie niektórych rzeczy, bardzo polecam.

6 komentarzy:

  1. Oglądałam film i mi się bardzo spodobał, książki niestety nie czytałam, choć bardzo chcę to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie przypomniałaś mi że muszę skoczyć do biblioteki oddać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. książki nie czytałam, za to oglądałam film i bardzo fajny :)
    pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś się na nią natknęłam.
    także obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam film ;>
    pozdrawiam

    http://theoriginalanika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam to kiedyś przeczytać:p

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy pozostawiony komentarz