niedziela, 4 maja 2014

Podsumowanie kwietnia



Hej moi drodzy czytelnicy
Dziś mam dla was nową serię na moim blogu czyli co miesięczne podsumowanie.
Mamy już 4 dzień maja więc czas na podsumowanie kwietnia.
Kwiecień upłynął mi dość szybko i pracowicie choć w tygodniu siedzę w domu to w ostatnich tygodniach robiłam prace semestralne i zaliczałam egzaminy w mojej szkole zaocznym liceum gdzie powtarzałam 3 klase z przyczyn niezaleznych o de mnie.Cieszę się że to już się skończyło,26 miałam ostatnie zajęcia.Uroczyste zakończenie mam 17 maja.Od jutra maturka lecz o niej bedzie pozniej.Kwiecień to także święta Wielkanocne spędziłam je miło z rodzinką.

Na dziś to tyle zapraszam na następne posty.
P.S.Mam instagrama nick:michasia1994 więc zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za każdy pozostawiony komentarz