środa, 12 lutego 2014

Tag mój zwierzęcy przyjaciel




Hej!
Na wstępie sorka ale coś mi nie wychodzi codzienne pisanie.Dziś mam dla was tag mój zwierzęcy przyjaciel.

1)Jak nazywa się twój zwierzak?
Pipi
2)Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy
Jest to suczka rasy kundelek
3) Jak długo jest już z tobą?
11 lat,jest ze mną od małego szczeniaczka
4)Jak znalazł się w twoim domu?
W rodzinie oszczenila sie suczka i dostalismy.
5)Ile ma lat?
11 lat
6)Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Sama nauczyła nas aportować,czyli rzucać piłkę,drapie sie pod meblami,nie daję się dotknąć za ogon
7)Co twoja relacja ze zwierzakiem dla ciebie znaczy?
Moja relacja z moim psem jest bardzo ważna dla mnie,lubie z nia gadac,bawic sie.
8)Najmilsze wspomnienia związane z Twoim zwierzakiem
Budzi mnie,szczekając lub wskakuje na łózko i mnie liże.
9)Jak nazywasz swojego zwierzaka
Przylepa,przytulaniec,dama,pipula.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za każdy pozostawiony komentarz