piątek, 30 maja 2014

Podsumowanie maja



Hej czytelnicy!
Znowu mnie sporo nie było,wiem że obiecuje a mnie nie ma,poprawię się.Dziś przychodzę do was z podsumowaniem maja.
Maj zleciał mi bardzo szybko.Miałam dużo stresów związanych z maturą.Były bardzo fajne słoneczne i ciepłe dni.Opaliłam się.Matura pisemna poszła mi w miarę dobrze.Najgorsza była matma.Ustne zdałam lecz były dla mnie największym stresem.Aktualnie mam sporo czasu na pisanie postów lecz nie mam weny.Niestety nie mam dla was zdjęć.Zaczęłam pić koktajle owocowe i wody smakowe robione samodzielnie.
W maju najchętniej słuchałam abby po filmie Mamma mia.Płyty Patryka Kumóra.
Witchin Templation Who word is watching.


Dla urozmaicenia posta wrzucam dwa zdjęcia jedno koktajlu a drugie wody smakowej

Pa do następnej notki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za każdy pozostawiony komentarz